reklama

Ako som vymyslel nemalé huncútstvo .

Žijem v pokazenom Kocúrkove.Povestný zdravý sedliacky rozum dal našej krajine pá - pá.Čoho sú podaktorí aj čestne vyštudovaní politici schopní je neuveriteľné.Aj v Kocúrkove by sa červenali , starostu  a poslancov by vyhnali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som dôchodca,túto funkciu zastávam už osem rokov s najlepším vedomím a svedomím.Po krátkom uvažovaní som sa rozhodol podať demisiu,lebo spoluobčania majú výhrady k moje ceste za dcérou do hlavného mesta.Odôvodňujú to nebezpečím dopravnej nehody,ktorá ma môže pri ceste autom postihnúť.Upozorňujú aj na škody vzniknuté pri zásahu požiarnikov,záchranárov,vrtuľníka a výjazdom dopravných policajtov.Jedným dychom namietajú proti mojej účasti na varení gulášu budúci týždeň v susednom kraji z dôvodu možného porušenia stability medziľudských vzťahov.Navštíviť dcéru v hlavnom meste a variť guláš mimo domu je podľa uznesenia obecného úradu škodlivé pre široké okolie.Keď som si o pár hodín uvedomil čo som vlastne touto pitoresknou demisiou sám sebe a svojim susedom spôsobil,začal som,akože racionálne premýšľať a dospel k záveru,že hodím spiatočku.Strata aj keď mizerného dôchodku a vyčlenenie z radov občanov našej obce mi za to vlastne ani nestojí.Zvolil som diplomatické nič nehovoriace výhovorky a poslušne čakám či zaberú aj v okolitých okresoch.Po tomto čine začali so mnou ľudia komunikovať a poslanci jednohlasne odsúhlasili,aby som to nejako zaonačil v obecnom rozhlase a pridali aj neobmedzenú dôveru.Ako ďalej ? Počkám si na dôchodok,autom pôjdem iba na menší nákup zopár kilometrov po málo frekventovaných komunikáciách nášho regiónu.Možno niekde nájdem,alebo kúpim stratenú tvár a možno ma niekto za odvrátenie obrovitej katastrofy navrhne na prezidentskú kandidátku.Nič si od tejto vývrtky okrem pokračujúceho dôchodku nesľubujem.Navyše som dostal ponuku od liečiteľa na ozdravenie chrbtice.Jeho manželka na tej istej adrese lieči utajované závislosti na politických stranách,čo je môj prípad.Dva v jednom to je predsa tutovka.Všetko zlé je predsa vždy na niečo dobré.

Peter Biščo

Peter Biščo

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  2 890x

Chcem jasno aj keď je šero, k tomu málo humoru a každá krivda ja znesiteľnejšia. Otázkou je, či je krivda nevyhnutná ? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu