reklama

Už sme zase naleteli.

Opäť som naletel na starú otrepanú hru na dobrého a zlého.Už som začínal mať pocit,že sa v Dankovi a Bugárovi konečne začína ozývať zvyšok svedomia,ale to čo nie je, sa predsa nemôže ozývať a na to som zabudol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Utekajme už ide“.Názov filmu sa stal na Slovensku skutočnosťou.Pán obyvateľ Bonaparteho hradu nad hlavným mestom a jeho nabalení pätolízači sú schopní zničiť krajinu pre vlastné ciele.Keby ma nikto nemal rád ,tak budem chodiť po kanáloch a mojim zbožným prianím by nebola vysoká funkcia v súdnictve všetkým na očiach ,ale vynikajúci plastický chirurg a pustý ostrov.Obhajcovia s vyznávačmi Mečiarizmu a Ficizmu rok po smrti Jána a Martiny vstali z prachu ulice a bezohľadne začali ešte viac a okatejšie ničiť nielen materiálne ale aj mentálne našu krajinu.Vôbec sa nečudujem mladým ľuďom,že utekajú ďaleko od domova so slovami „všade dobre,iba doma nie“.Veľa prirovnaní k dnešnej dobe môžeme čerpať z rozprávok.Ako najtrefnejšie mi pripadá to o Alibabovi a lúpežníkoch,zhavranelých bratoch či chrobákovi Truhlíkovi.Asi napíšem aj ja nejakú rozprávku napr: o šikovnom Jankovi čo pestoval zemiaky na asfaltovom parkovisku,alebo o gumennom Bélovi,alebo o opisujúcom kapitánovi,prípadne o nesúdnom sudcovi,alebo o prekérnych tendroch v školstve a ešte by sa hodila aj taká o kandidátovi na prezidenta čo spory vyhrával a zbohatol.Ešte na záver:„ pán preceda s nesúdnou suitou - choďte a nevracajte sa,už nie ste v kurze“.Slovensko sa bude spamätávať roky z tohoto nechutného obdobia chaosu a pokrkvaného ega.P.S. Bez pocty a s hnusom.

Peter Biščo

Peter Biščo

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  2 890x

Chcem jasno aj keď je šero, k tomu málo humoru a každá krivda ja znesiteľnejšia. Otázkou je, či je krivda nevyhnutná ? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu