reklama

Aj pragmatik so skúsenosťou môže uškodiť na ďalších dvanásť rokov.

Začínam mať zlý pocit,že história sa zopakuje.Podľa mojej mienky má jeden zachránený ľudský život prednosť pred celou ekonomikou.Strata života je nemenná a život je jedinečný.Ekonomika je v tomto prípade až na druhom mieste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Človek ako darca života ho musí v prvom rade chrániť,nemôže preferovať ekonomiku.Niektoré výroky ministra hospodárstva / aj keď chápem jeho snahu o prosperitu / mi jednoducho aj s ohľadom na dôsledky pádu vlády pani Radičovej „ nerežú “.Ak väčšina má inú prioritu,tak nezačnem „ Já Kazisvět šestý,... hlava pomazaná “- fragmenty kultovej rozprávky nepatria v ťažkých časoch do snahy o dobro a prežitie čo najviac spoluobčanov.Ešte šťastie,že v rozprávke statočný princ Radovan bez bázne zastavil kráľa Kazisvěta,v pravej chvíli ochránil poddaných,prežili hrozbu a potom žili šťastne.Necitlivo prezentovaný aj dobrý úmysel vyznie v tomto prípade na škodu veci mimoriadne cynicky.Uprednostnenie ekonomického blaha pred životmi ľudí sa mi zdá krajne nevhodné.Beriem nariadené obmedzenia.Moje plány sa rozpadli,život nabral iný smer,ale neľutujem.Mnohé z týchto opatrení mi určite zachránili niekoho z mojich blízkych,preto nerepcem a žijem tak ako sa mi dá.Enormný tlak na vládu prinesie sem-tam problém.Tak ako v manželstve základom pokoja je tolerancia,poskytnime ju aj my ľuďom,ktorí napínajú všetky sily na záchranu našich životov a Slovenska bez ohľadu na svoje rodiny a vlastnú bezpečnosť. Súdržnosť,obetavosť a disciplína nás privedie do lepších časov.Mnohí po ťažkých skúškach zmenia pohľad na svet,prežité útrapy vytvoria nové pohľady a život okolo nás sa zmení.Môžeme iba veriť,že k lepšiemu.

Peter Biščo

Peter Biščo

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  177
  •  | 
  • Páči sa:  2 890x

Chcem jasno aj keď je šero, k tomu málo humoru a každá krivda ja znesiteľnejšia. Otázkou je, či je krivda nevyhnutná ? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu